Thursday, October 21, 2010

Rain of red... / Kiša crvenila...

Definitivno moj najomiljeniji outfit post do sada... OUTFIT, FOTKE, POZE,... SVE... Šta vi mislite o mojoj crvenoj kiši?

Definitely my favourite outfit post so far...OUTFIT, PHOTOS, POSES...EVERYTHING...What do you think about my red rain?



















"ona je bomba..."
she is a bomb...




bežim...
I'm leaving...

Najkuliji lakić. Poklon od najkulije Ane. Hvala draga, sad sam i ja bar malo kul... :)
The most cool nail polish. A gift from the coolest Ana. Thank you, darling! Now I'm cool a bit.. :)

Samo da vam pokažem kako majica ustvari izgleda.
Just to show you how the shirt looks actually.

A pisala sam i cvilela o ovoj majici (kupiti ili ne kupiti dilema)
OVDE. Sad mi je drago da je moja, jer je zaista genijalna... :) Hvala Ani i na ovim genijalnim fotkama koje je napravila po kišnom i hladnom danu, a samo je svratila da mi donese poklon i na čaj... To nikad ne bude samo poklon i čaj... Muhahahah... :*

Outfit: pantalone_ Stradivarius, majica i prsten_ P...S..., čizme_ Replay, sako_ Zara, ogrlica i krava prsten_ DIY (RINGeRAJA), sat_ Aldo.


And I have written and whined about this shirt ( to buy or not to buy dilemma) HERE. Now I'm glad it's mine, becuase it's really genius... :) Big thanks to Ana for these awesome photose she has made on a rainy and freezing day, and she has only dropped by to bring me the gift and for a cup of tea...But it's never just for a gift and tea... Muhahahah... :*

Outfit: trousers_ Stradivarius,shirt and ring_ P...S..., boots_ Replay, blazer_ Zara, necklace and cow ring_ DIY (RINGeRAJA), watch_ Aldo.




:* by Marina

photos by Ana
translation by Aleksandra Paljić

29 comments:

  1. skrola mgore dolje i gledam te tvoje fotke i nikako ne mogu smisliti smisleni komentar. ostavila si me bez riječi :)))))

    ReplyDelete
  2. Fantastičan look, super izgledaš <3

    ReplyDelete
  3. da u pravu si, supish slike. josh si sva tako radosna. lajk!!
    a lajk i za lak. boja... osta ja bez rechi :)

    ReplyDelete
  4. Odlicna kombinacija! Stvarno su dobre crvene pantalone!

    ReplyDelete
  5. Odusevljena sam!Odlicna si. :) Obozavam crveno!

    ReplyDelete
  6. samo zelim da pohvalim sve tvoje kombinacije, ovu posebno i da ti kazem da dugo pratim tvoj blog da si mi skroz super... inace smo koleginice samo sam ja na niskoj arhitekturi... i jedno pitanje od cega pravis ovo prstenje, pa miki ogrlicu, lastavicu itd...

    ReplyDelete
  7. Juce sam procitala post o crvenom i komentare i jedva cekala ovo :). Dosta devojaka ima averziju prema crvenoj garderobi i to stvarno treba izneti i ne moze bas svako. A sto se tice ovoga - BRAVO MARINA! :))

    ps. RINGeRAJA je hit i svaki komad me sve vise odusevljava! Zelim ovakvu ogrlicu! :)))
    pozz

    ReplyDelete
  8. Divnooo je Marinaaa!sve mi se svidja, ali dobro to si vec i znala ;) Hehhe, super ti stoje ove crvene pantalone, odlicnu si kombinaciju napravila! Za sako sam ti vec rekla da je mnogo lep, cizme su savrsene! Odlicna ogrlica, i prsten ali ovaj iz Ps.me je kupio! Hocu i jaaa! :)
    A poze, i slike ....vidi se da si uzivala i da si se radovala ovom slikanju! :)
    Odlicno ti stoji ovaj crveni auto! hehe

    ReplyDelete
  9. Ja sam se zaljubila u lak i ogrlicu <3

    ReplyDelete
  10. I tako su svi moji strahovi o crvenoj boji nestali... sjajne slike i ti na njima!

    ReplyDelete
  11. kjuuuuuuuuut
    kako si nevolela crvenu?
    kad je lepa
    i super ti stoji
    i fotke su divne, ana rula!

    ReplyDelete
  12. cute outfit, love your shoes and that nail polish is so pretty :)

    xoxo Christine

    http://christineiversen.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Odlicno si iznela crvene pantalone, ali mene je majca ODUSEVILA!Boja,kroj,svee!!!
    I naravno prstenje koje mi je uvek favorit u tvojim komb!Ali i ogrlica koja je tako kul,kul,kul!I naravno lakic!
    Ma sve!!!:)))

    ReplyDelete
  14. Već duže pratim tvoj blg i jako mi se sviđa. Sve pohvale!!!! :))

    http://fashionfabulous.blog.hr/

    ReplyDelete
  15. Genijalno, super ti stoji ^^

    XoXO

    Venoma

    ReplyDelete
  16. Sve mi se dopada! I kombinacija, i fotke, i poze... Odlicno. ;)

    ReplyDelete
  17. znaci..... kad sam ja ostala bez reci.. zbog tvog stila i zbog ovog niza predivnih komentara... Maki, pa ti si divna!
    i hvala Lejlice, te fotke nisu tolko dobre zbog mene, vec zbog nje vesele, radosne, srecne, u crvenom puca od zivota! ja sam uzivala slikajuci, iako su mi kapljice padale na naocare sto najvise mrzim :)
    znaaaciii lak je hit! isplatilo se ono vucaranje bocica u rukama dok sam isprobavala stvari u h&m_u :)
    ovo ti je definitivno najbolji post do sada, nije sto sam ja ucestvovala, vec sto ste ti i crvena taaako dooobro slazete :D
    ljubim te :*

    ReplyDelete
  18. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  19. dodjoh,videh,odusevih se,narocito ogrlicom!
    alal vera! :*

    ReplyDelete
  20. Hvala vam devojke sve redom do jedne. Skroz ste me odusevili kolicinom i sadrzajem komentara... kekeke. Obozavam vas! Na pocetku sam ja sve ovo radila 100%zbog mene, a sada je odnos vec 50%-50%! :*ka najveca.

    Nakit je od KLIRITA (PLEKSIGLASA) i seče se laserski prema crtezima u Corelu. :)

    Kada RINGeRAJA bude u prodaju ( a USKORO) javljam ovde! :*

    ReplyDelete
  21. predivno! stvarno najkuliji,najsrecniji,najrazigraniji (RINGeRAJA):), najcrveniji,naj_combination post do sada!!! :) Odusevljena sam! Slike su prelepe,tako si srecna, zadovoljna i vesela na njima. Kombinacija je odlicna...cizme ove tvoje obozavam, svaki put kad ih vidim setim se koliko su odlicne! ;)Pun pogodak!
    cmok

    ReplyDelete
  22. Fotke su ti fenomenalne!!! Stvarno najbolji outfit post do sada ;) :D

    ReplyDelete
  23. hvala Anjcu. Hvala Lara! Sve se slazemo!

    ReplyDelete
  24. Super, super hlace! zbilja volim crvene detalje!!! i lak je divan, najdivniji! :DD
    P.S. zbilja volim blog tvoj!

    ReplyDelete
  25. maco jel mogu dobiti broj mobilnog tvog hahahahahah ;)

    ova kravica je nešto novo iz RingRaje?

    ReplyDelete
  26. hehehe, superiška post!:)))
    Skroz mi se sviđaju ove blesave fotke!:)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails