Thursday, August 4, 2011

Threesome 008 / Trojka 008

Još jedna trojka... Znate dril, tri fotke nečeg novog, nečeg što mi privuče pažnju, nečeg što preporučujem, šro može da vam se svidi... 
Ovo što vidite na fotki iznad zapravo je najgenijalnija suknja koju mi je mama sašila prošle sedmice dok sam bila u Čačku... Duga je, neonsko žuto-bela, i prenabrana kako bi letela dok hodam. Materijal sam slučajno pronašla u nekoj malenoj radnji gde se prodaju neki ostaci na kilogram. I skoro 3 metra sam kupila za 300 dinara!!! I nastala je suknja. Hvala majkici na strpljenju i što je trpela moja ubeđivanja da ustvari ume da šije... A ume! :*
Suknju ćete videti već sutra (ili prekosutra) u outfit postu! :)))  
najomiljenijem do sad možda!

Kod čačanskih Kineza kupila sam ONAJ lak koji vec duuugo tražim i kukam na FB pageu... Ali je u njemu ona pretanka četkica za iscrtavanje šara... Ma smisliću način da ga namažem već... Inače već mesec dana presrećem žene i devojke po ulici koje imaju lak u toj nijansi da ih pitam gde su ga kupile i sve do jedne kažu: Ne znam! Da li me lage, ili se uplaše ili im lakira kozmetičarka, elem nema odgovora na pitanje gde kupiti taj lak! Neonsko roze-oranž! 
U istoj nijansi kupila sam u češalj sa širokim zupcima, koji već duže vreme tražim, jer su upravo takvi savršeni za moju kosu na plaži (ako je bude ove godine za mene... ) Kosa se sa njima jednostavnije iščešlja, verujete... Koštao je 100 din. I sija! :) 
Muhahaha


U Tempu sam naišla na ovo čudo od ogromne šolje. U istu može stati 3 regularne kafe, ili 2 čaja, ili supa za šolju iz kesice ili polovina male dinje (koje OBOOOŽAVAM i tamanim_ SEĆATE SE) ili dooosta Ice Tea od breskve... Samo uronite u nju i osvežavate se... Tako ja preživljavam vrućine. :)
Imate li vi svoju ogromnu omiljenu šolju?

:* by Marina

translation by Aleksandra Paljić

26 comments:

  1. sad jedva cekam da vidim taj novi post, daaaj teaser na page-u :) i taj lakic me sad kopka, daaaaj!

    ReplyDelete
  2. :))) cekamo...a diiivno je kad majka zna bar malo da sije-i meni je to neophodno :) ali moja ne stize ni da izvadi (nadje) masinu :)

    mame su najdivnije na svetu
    :*

    ReplyDelete
  3. Idi bre, sto si najavila sledeci post....:) sad sa nestrpljenjem cekam :)

    ReplyDelete
  4. ja sam takav lakic kupila u onim svastaricama, ono sve za 140 din. U pitanju je golden rose lak...I divan je :))))

    ReplyDelete
  5. ccc, nije kod Čačanskih Kineza vec kod čačanskih, malo početno slovo za prideve koji se zavrašavju na ski, ški i čki.
    Sramota da neko sa 25 godina ne poznaje pravopis

    ReplyDelete
  6. Anonimac, ne bih da se svađam, ali ako pogledaš bilo koji od svjetskih jezika, vidjet ćeš da samo kod nas postoji to apsurdno pravilo da se od lične imenice odjednom dobije zajednička (pisana malim početnim slovom).
    Ubit će me Marina, svaki put se upuštam u lingvističke rasprave :)

    Zapravo sam htjela da te ovo pitam: ako tražiš ovo, možda ti mogu pomoći http://makeupandmore.net/wp-content/uploads/2011/07/el390.jpg
    Javi mi se na fb ili na mail ;)

    ReplyDelete
  7. hey, ja sam taj neonsko roze-narandzasti kupila u obicnoj prodavnici na Mirijevu (Mirijevski venac, konkretnije)... malo pakovanjce, taman za leto :D
    Dakle, udjes da kupis hleb i jogurt i izadjes sa punom kesom lakova za nokte u ludim bojama... Cena je bila mislim oko 70ak dinara...

    ReplyDelete
  8. e da - jos neke neonske lakove sam nasla ovde u Kragujevcu kod kineza i to bukvalno paletu svih (ALI SVIH) boja! ubacili su policu za lakove kao u Liliju, pa ti lepo nadji nijansu koja ti odgovara... e tu sam kupila neonski zeleni, regularno pakovanje (samo sto ga ne mazem na nokte, nego na druge stvari)...

    ReplyDelete
  9. Ne da imam omiljenu solju, nego moja mama hoce da poludi zbog toga sto stalno sestra i ja dovlacimo solje u kucu :D

    ReplyDelete
  10. Aaaaa, imamo istu sooooljuuuu :DDD Obozavam je! Sva je tako divna, sarena, ogromna i donosi srecu kad se u ispitnom roku spusti na knjigu xDDD
    Sve pijem iz nje i imam osecaj kao da pijem iz cinije :D i slaze se uz vesele lakove za nokte! :D Kako mi je drago sto je vidim ovde xD <3

    ReplyDelete
  11. Bravo za ispravku iz prvopisa:-)Ako to nije vazno onda ne znam sta je.Da li je nesto apsurdno samo zato sto nije kao u drugim svetskim jezicima nije logika po kojoj se tumaci sistem naseg jezika, to je sistem za sebe, poseban.

    ReplyDelete
  12. kad ce taj outfit post, jedva cekam! a solja je super, ja isto imam jednu gigantsku za kafe, sokice i ostalo

    ReplyDelete
  13. Kakva lepa trojka... I ja jedva cekam suknju...

    ReplyDelete
  14. Ocu suknju dqa vidim pod hitno, kako jebar materijal, kako ja ne nadjem na takav? :'(

    ReplyDelete
  15. Hvala devojke.

    @Anonymous(i) evo ispravljam gresku, stvarno je u žurbi. Hvala puno...
    Inache sumnjam da sam blago disleksična pa imam pravopisne greške. Oprostićete znam. :)

    Inache sam uvek imala 5 iz srpskog i sjajno znala gramatiku i pravopis, ali osnovna škola je zavrshena davno pa sve sto se ne vežba pomalo se zaboravi. Eto opravdanja za sve buduće greške. :) Ili da se jednostavno proglasim za nepismenu i da nastavim da blogujem o modi, i svemu ostalom. Smatram da su malene greške neminovne i zanamrljive kada se gledaju u odnosu na vreme, trud i rezultat koji se vidi na ovom blogu (ako ga pratite i volite)...

    I drugo, komentar je mogao zvučati tipa: "hej provukla ti se greska u pravopisu, pa ispravi..." a ne opružba da ne znam pravopis zbog jedne greške. Ipak ste na ovom blogu jer vam se svidja, zar ne...?

    Uglavnom greška ispravljena, stoje najvaznije. Hvala jos jednom!

    ReplyDelete
  16. divno i ja imam jednu svoju ogromnu solju koja je bas za sve:)))

    ReplyDelete
  17. Svakako da nisi nepismena, super si!!!Nasmejana i izgledas kao pametna osoba.Svima se provlace greske, pa cak i lingvistima...Super blog.

    ReplyDelete
  18. @Biberlee
    Pa ti si car!!! Ma gde da te ubijem, vidish da mi je lingvista neophodan! Hocesh? hihihi!

    a ovaj tvoj lakic sam pre juche nosila, Anja mi kupila, ali nije to ta nijansa... ipak je divna... Evo kunem se da ce da zamolim sledecu devojku sa THE LAKOM da joj fotkam prste... muhahah

    hvala srco!

    ReplyDelete
  19. Bila sam u prilici da vidim tu dugu suknju i mogu reci da lepo izgleda. Sto se tice komentara za pravopis moj je- pa eto barem Milka Canic ne mora da brine dobila je naslednika. Ha ha

    ReplyDelete
  20. Eh, ne upratih..ali uzmi neki stari prozirni lak, očisti četkicu acetonom i umoči u taj svoj "the Kineski" lak :D
    I onda fotkaj svoje nokte ;)

    ReplyDelete
  21. @Biberlee To cu i da uradim !!! :))))

    ReplyDelete
  22. pogledaj u OPI kolekciji lakova, imaju dva slicna

    ReplyDelete
  23. to sto seta pola grada ti je OPI Dutch tulips

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails