Tuesday, September 27, 2011

Fall in Čačak... / Jesen u Čačku...

Juče me nije bilo ovde, jer sam bila u Čačku. Kao i za ceo vikend. Viđeni dragi ljudi, zagrljeni, maženi,... Šetnje gradom, proslave i izlazak u grad... Baterijice napunjene...
Čačkić... Recimo da su ove fotke tu, za one Čačane koji čitaju, a koji skoro nisu bili... I dalje nam je drag i lep... :)
A kad smo kod dragih ljudi... :) sada su nam jos bliže...

P.S. Jesen se nekako čita u sledećem outfit postu koji ću vam pokazati... Uskoro... :*


P.P.S. I, da, čitajte moj intervju na portalu za dame ORGAN VLASTI... Tu sam odgovarala na zanimljiva pitanja... A proverite da li su i odgovori takvi... :)

:* by Marina

translation by Aleksandra Paljić

23 comments:

  1. Volim Ccacak, nekako mi je ususkan :) ima dusu.

    ReplyDelete
  2. Ja n ikad nisam bila. No, nevezano za to...ova providna ogrlica mi se cini mnooooogooooo dobro :)

    ReplyDelete
  3. Podsjetila si me na moj rodni grad, uvijek je nekako mio, ušušan, voljen... :)

    ReplyDelete
  4. Divne su slike!Napunila si baterije za..:))!Jaoj super si odgovarala!Bravo M!Vidimo se tunajt!:**

    ReplyDelete
  5. Najbolja drugarica mi je iz Cacka :-D diiiivan grad i postic.

    ReplyDelete
  6. Super su fotke! Ova ogrlica je tako kul.;)

    ReplyDelete
  7. Nisam bila, ali valjda cu nekad... Sigurno ti je jako prijalo! Pozdrav!

    ReplyDelete
  8. Obuze me neka nostalgija. Divan post.

    ReplyDelete
  9. U Cacku sam provela 3 nezaboravne godine, volim taj grad,u njemu zive meni dragi ljudi, mozda se opet njemu vratim:)

    ReplyDelete
  10. Pih, sad mi zao sto nismo svratili do Cacka kada smo isli sad u Crnu Goru, a prolazili smo...
    Lepe fotkice :)

    ReplyDelete
  11. nas divam cacakic, ja odavno nisam bila tako da me ove slike bas odusevljavaju :)))) jedva cekam outfit postic sutra :))))
    ljub jovo

    ReplyDelete
  12. Makiceee...divan je Cackic...a kad ces da me vooodiiiis? Pelivan...ham,haaam...liz,liiiz... :)
    Mira je preslatka! srce! A ti si mi genije mali, divan je intervju, ponosita sam na tebe! ljubim pametnu glavicu! :*

    ReplyDelete
  13. Stvarno nisam bila dugo, a gomila rodbine mi tamo, greota :)

    ReplyDelete
  14. Divan ti je Cacak, moracu da ga posetim jednom prilikom!:) A i lep povod si imala...:) Htela sam sinoc nesto dda te pitam, ali sam zurila, tako da se nadam da pijemo kafu uskoro...:) Svaka cast za intervju, ponosni smo!:)

    ReplyDelete
  15. Što su te nahvalili, baš lijepo. Nisam nikada bila u Čačku :(
    http://littlefashioncat.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. mmmm ovaj latte izgleda yummy!!lijepe slike!

    ReplyDelete
  17. ...šumadijski rokenrol!:) I mi u Aleksincu imamo pelivana, izgleda da drže monopol nad sladoledom!Hm...:)

    ReplyDelete
  18. Ja <3 Cacak! jaaaaaaakooooo!
    Ali to znas vec! hehehehe
    ali ne verujem da svaki grad u srbiji ima pelivan #hit

    bravaaaa za intervju, tek sad videlaaaa!!! superiskaaaa!!*****

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails