Tuesday, December 6, 2011

BEST SHOP Collages... / Kolaži za BEST SHOP...

Modni portal BEST SHOP zamolio me je da odgovorim na 5 pitanja i to:

  1. Novogodišnje veče...Šta oblačiš?
  2. Make up and hair predlozi...
  3. U svojoj torbici na doček nosiš...
  4. Omiljena mesta za novogodišnji shopping...
  5. Novogodišnji poklon za dragu osobu...

 i da uz njih priložim fotke koje bi odgovore opisivale i koje bi devojkama služile kao inspiracija... Ja sam napravila 5 kolaža... Jedan vam pokazujem, a ostatak pogledajte OVDE...


Javite da li vam se sviđaju... :)


NO.1 _ shirt MANGO
NO.2 _ skirt MANGO
NO.3 _ shoes ZARA
NO.4 _ necklace MANGO
NO.5 _ watch ICE WATCH
NO.6 _ clutch ZARA

Fashion portal BEST SHOP asked me to answer these 5 questions:


  1. New Year's Eve...What are you wearing?
  2. Make up and hair suggestions...
  3. What will be in your bag for New Year's Eve?
  4. Favourite places for New Year's shopping...
  5. New Year's gift for a dear person...




  and to enclose photos with them that would describe the answer and that would serve as an inspiration for the girls...I made 5 collages... I'm showing you one of them, and take a look at the rest of them HERE...




Let me know if you like them... :)

:* by Marina

translation by Aleksandra Paljić

22 comments:

  1. Super su ti kolazi... Knjiga Emira Kusturice mi se svidela.

    ReplyDelete
  2. Svidja mi se novogodisnja kombinacija! I pletenica! I crveni karmin! <3

    ReplyDelete
  3. Odlicna preporuka!E i ja sam odabrala ovu suknju...Ali nisam jos poslala:)

    ReplyDelete
  4. http://www.bestshopmagic.com/shopping/izbor-urednika/6050/ekskluzivno-za-best-shop-magic-portal-marina-arnaut-modna-blogerka-predlaze-za-docek-nove-godine#40104

    Na ovoj slici sve nosim u svojoj torbici sem Canon aparata...ne mogu da verujem...OOOOMILJENI 'THE ONE' (and only) i OOOOMILJENO NOVO -GIGA - MEGA - HIT LABELLO 'MINT & MINERALS' !!!
    Sjaaaajnoooo!!!

    ReplyDelete
  5. uuu..pa ovo bi bila super kombinacija ;)

    ReplyDelete
  6. Bas je super ideja i ti se naravno to divno uradila, sve mi se dopada, bas, a frizura sa kikicama mmm...
    Mima

    ReplyDelete
  7. videh juce,svidja mi se...kolazi su odlicni,ja sam totalno pogresila sta im je trebalo poslati...

    ReplyDelete
  8. Hahha, ja sam sinoc isto ovo radila i poslala im. Tvoj je divan, bravo!

    ReplyDelete
  9. Super je kombinacija... Svidja mi se koje si cipele izabrala :))
    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Dopada mi se kombinacija za novu godinu!
    Baš je nekako u tvom stilu!
    ;)

    ReplyDelete
  11. Uuuuh, svidjam tvoj kombo! Ono bas, bas!!!;)

    ReplyDelete
  12. Bas si originalno i zanimljivo ovo uradila!:) Bravo!:)

    ReplyDelete
  13. Vidjela sam ovo danas,bas bas mi je super i sta si izabrala i kako si zanimljiv kolaz napravila!Bravo!
    xx
    B.

    ReplyDelete
  14. Bravo kombu! Totalno mogu da te zamislim u tom izdanju za Novaka! :) Crvene cipele mmm... zlatna tasnica mmmmmmmmmm... :)))

    ReplyDelete
  15. Da se izrazim k'o klinci na fejsu - kombinacija "kida" :)))
    Ta suknja je...mmm :)
    Sve u tvom fazonu!

    ReplyDelete
  16. Svidja mi se kombinacija, potpuno je drugacije od onoga sto ce vecina nositi za NG :)
    Imam slicne cipele ali su braon :)

    ReplyDelete
  17. ova prva lista mi je najbolja nakeljila bih sve to i na sebe:D

    p.s
    nemoj bez crvenih gača na doček :P :*

    ogrlica je uu <3 super mi je i ono sto uvijek nosis u torbici :)

    ReplyDelete
  18. Meni su favoriti cipele i suknja,karmin naravno.Samo kako si mislila da smestis sve nabrojano u ovu zara torbicu :D

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails