Thursday, March 8, 2012

Puffer vest... / Perjani prsluk...

Predstavljam vam njegovo veličanstvo: perjani prsluk!
Trend koji ću da furam i da obožavam ovog proleća... Imam jedan, stari, lila, a sad tražim da kupim još jedan... Recimo crveni ili crni...








i dečaci...
Šta mislite o ovom komadu garderobe? 
Imate li koji perjani prsluk?
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
A sutra ćete videti kako ja nosim svoj... :)
TEASER:

by Marina


photos via. google images
translation by Aleksandra Paljić

25 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Vrednice!! Sve stizes. Divni su perjani prsluci, jedva cekam da vidim kako si ga 'ponela'.
    :*
    Mima

    ReplyDelete
  3. Imam dva perjana prsluka, baas ih retko nosim! :) Outfit daj brzoo! :))

    ReplyDelete
  4. eee imam jedan narandzasti..kad bih mogla na njega neko krzno da dodam bio bi savrsen!

    ReplyDelete
  5. Nisam veliki ljubitelj mada ako naidjem na neki zanimljiv sto da ne :)

    ReplyDelete
  6. meni su oni perfect..a kod momaka volim kada se obuku i zakopcaju ispod odela;)

    ReplyDelete
  7. E, pa, ako nesto nisam ocekivala to je da perjani prsluk postane trend :)
    Dopada mi se ova Karlina kombinacija sa maslinasto zelenim, ali narandzasti joj lici na prsluk za spasavanje :/
    I crni sa krznom mi je super! Ostale bih zaobisla jer ne bih umela da ih nosim :P

    ReplyDelete
  8. A ja ih nesto ne volim,ne znam sto :D
    Iako imam jedan,crni :)
    Sto Marija rece,ne bih umela da ih nosim :P

    ReplyDelete
  9. I ja imam ljubicanstveni, nosim ga na posao! :) hihi... A hocu zuckasti sa koznim na ramenima...bilo u muskoj zari, sto ga ne kupih pojma nemam :((( savrseni su svi! super primeri, inspirativni!!! :*

    ReplyDelete
  10. I ja imam ovo negdje!;)
    Crveni i crni.
    Moraću ovih dana malo da kopam po potkrovlju...;)

    ReplyDelete
  11. ne zna se koji je bolji! ja imam beli :)

    ReplyDelete
  12. Nisam ljubitelj.. ali Trey Songz ga nosi tako savrseno!

    ReplyDelete
  13. Moze prsluk, ali u sportskoj varijanti - ovako mi je gadno

    ReplyDelete
  14. Nisam oduševljena:) Čekam da vidim tvoju kombinaciju:)

    ReplyDelete
  15. Joj ja imam jedan crni Zarin mogla bih da ga nadjem gde je :-/

    ReplyDelete
  16. http://www.youtube.com/watch?v=Y4MnpzG5Sqc&feature=g-logo&context=G22bf81bFOAAAAAAABAA

    ReplyDelete
  17. imam jedan crni i mnogo ga volim :-)

    ReplyDelete
  18. imam dva... teget i braon.. ovaj teget cesto nosim, pogotovo kad je ovakvno vreme nit tamo- nit vamo... preko neke jaknice...=)
    jedva cekam outfit...=))

    ReplyDelete
  19. ja sam ove zime izvukla svoj crveni...otkad sam videla da ga Karla fura...totalno sam se i ja ubacila...dala mi je inspiraciju :)

    ReplyDelete
  20. Ovaj sa prve slike je zaista sjajan, ali perjane jakne/prsluci su zaista jedan trend koji necu ispratiti...ne sumnjam da ces ti uspeti da ga iskombinujes :)

    ReplyDelete
  21. Nikad ne bih pomislila da ce ovaj komad postati trend :)

    ReplyDelete
  22. moja masa ih obozava, a ja na kvarno kradem od nje ;)

    ReplyDelete
  23. wow, poslednja slika je predivna! ja sam ih u srednjoj bas bas furala!:)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails