Monday, July 2, 2012

Paparazzo...

Sećam se tog nedeljnog prepodneva... Prošetala sam se po kraju, kupila novine, nešto namirnica za ručak i na stanici 16ice sačekala druga... Nisam prometila ništa neobično, samo su mi pre neki dan stigle ove fotografije na mail... Hm... *










LOOK: pantalone_ H&M (nosila sam ih OVDE), košulja_ no name (nosila sam je OVDE), cipele_ NewYorker, kaiš_ Stradivarius, sat_ no name (Depo), torba_ Tašnarija, naočare_ no name (Delta City), prstenje_ Kinezi i Six, ogrlica_ no name (srebrnarnica)





*kobajagi

by Marina



photos by Nevena

translation by Aleksandra Paljić

40 comments:

  1. HIhihihhii.... Bravo za paparazzo fotografa! :) Odlicna kombinacija!

    ReplyDelete
  2. bas je fora post :)
    i kombinacija predivna, mada nikad ne bih rekla da bi toliko roze moglo da mi se svidi... :) lepo ti stoji sve

    ReplyDelete
  3. PREdobra kombinacija! izgledaš tako svježe u ovim bojama! baš mi se sviđa kako si sve zajedno uklopila, pogotovo košulju i hlače!
    a paparazzi fotke su mi baš fora, odličan koncept posta :D
    sve pohvale za odličan post :D
    kiss, Dora

    ReplyDelete
  4. Marina, kada si kupila ove cipele, im ali ih jos :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. evo ovde sam ih pomenula... kupila sam ih pre 2 meseca... :)
      http://frashionbymarina.blogspot.com/2012/05/threesome-024-trojka-024.html

      Delete
  5. Hehe super fora!Hlace ti stoje savrseno,dugonogooo!
    xx
    B.

    ReplyDelete
  6. Veliki plus za fotke i outfit, ali i veliki minus za plasticne kese!!!
    Gde ti je neki platneni ceger? ;)

    ReplyDelete
  7. Super! Dopadaju nam se i kosulja i pantalone i sandale jaako <3 !!!

    ReplyDelete
  8. Kombinacija mi se svidja, ali mi se najvise svidjaju sandalice. Mislim da takav model i tu stiklu treba da nose sve devojke...

    ReplyDelete
  9. Ako zivis na Karaburmi, dalmatinac je Tosa :))

    ReplyDelete
  10. Hehe, paparazzi :))
    Super je kombinacija, mnoooogo mi se svidja prvenstveno zbog boja :)

    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Cela prica, fotke i outfit su genijalni! Odlican post! :)

    ReplyDelete
  12. oslicna ideja ;), u ovakvom outfitu mozes stvarno da navuces paparazze ;)

    ReplyDelete
  13. super ideja za post!

    ReplyDelete
  14. hahahaha odlicno! plus fenomenalne fotografije,fenomenalan outfit ali na sve to dalmatinac i ruze!!!

    ReplyDelete
  15. Cool!
    Odlicne su fotkice i dobra je fora :P
    Obozavam tu tvoju kosuljicu :))

    ReplyDelete
  16. oh, fajnli paparaci ;)
    a moracemo jos jene, kad malo zazimi, pa kroz pahulje

    :*

    ReplyDelete
  17. AHAHAHA, bravo za ideju, bravo!

    ReplyDelete
  18. love the outfit its so summerrrr!


    xx
    jinna
    http://greaseandglamour.com

    ReplyDelete
  19. Heheh, super ideja za fotkice - u stilu celebrity stalkera :)) A cipelice su med!

    ReplyDelete
  20. Mnogo su interesantne fotke..ali sandalice su divne..obožavam tu boju...:)
    http://be-myfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Kosulja je prelepa.. fotka na kojoj 'naskaces' na trotoar i dotrcavas do fotografa je prelepa, bas je uhvacen trenutak..i osmeh :)

    ReplyDelete
  22. Dobra fora :D
    Fenomenalan stajling! Čista desetka ;)

    ReplyDelete
  23. opasni su ti sto uhode ;) odlicne slicice, super fora, kombinacija divnaa, a dalmatinac? pa med :) :*

    ReplyDelete
  24. Hahah,savrseno,meni su najbolje spontane fotografije,odlicno ;)

    ReplyDelete
  25. 'paparazzo' bas ima oko za cvece :)

    ReplyDelete
  26. hahaha, odlična ideja! Neko te viri iza grmlja :)

    ReplyDelete
  27. Bas mi se svidja kombinacija! :)

    ReplyDelete
  28. DIVNA! supe fora za post, odlican outfit i frizura, dalmatinac, ma divno!:)

    ReplyDelete
  29. Perfect su fotke,a ti divna takononsalantna...uostalom kao i uvek!:***

    ReplyDelete
  30. Tako je sve preslatko, da zastaje dah. Ma čitav post je potpuno fenomenalan, relano 10+

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails