Tuesday, May 27, 2014

Cosmetic fair 2014 HAUL / Ulov sa Sajma kozmetike 2014.

26. i 27. aprila 2014. godine održao se 23. internacionalni SAJAM KOZMETIKE... Ovo je bio drugi ili treći Sajam kozmetike na kom sam bila i zaista sam uživala sa mojoj Jovom. Kartu smo platile po 350 din, sto se zaista isplatilo jer su sniženja bila bas velika na odrešenim štandovima. Sve smo obišle za sat, sat i po, kupili par sitnica i kažem, zaista uživale, jer, kao i skoro sve devojke, obožavamo šminku i kozmetiku :)
Bile smo oduševljene domaćim kozmetičkim proizvodima, proizvodima koje ređe viđamo u Liliju ili DMu,  inovacijama u sferi kozmetike, novim lakovima i gelovima za nokte, make up brandovima,... I naravno, oooogromnim Alexandar Cosmetics štandom (koji nije imao popust na žalost :P)
U ovom postu želim da vam pokažem šta sam kupila, šta sam to novo želela da probam :)
1. Afrodita kozmetika je imala sjajan štand sa velikim sniženjima i novim proizvodima. Kupila sam 3 proizvoda za lice (gel za pranje lica, tonik i hidrantna krema). Svaki od njih je kostao oko 250 din. Plus sam na poklon dobila kremu za ruke koja je odlična i divno miriše... Rekli su mi da sam zakasnila (došli smo oko 18h popodne) i da su pre podne rasprodali sve kupke i mleka za tela koje su bile oko 200 din... Za sada sam oduševljena svim proizvodima, posebno gelom za pranje lica...

2. Već duže vreme želela sam da probam Eveline lakove (još od OVOG posta moje drage koleginice iz Hrvatske) i na sajmu sam našla 2 koja sam zelela na sniženju od 20% čini mi se... Kupila sam 8u1 mlečni tretman za nokte (poznat i duže vreme na tržištu), ali i crveni hranljivi lak za nokte (novi proizvod). I sada mažem oba. Prvo mlečni hranljivi, pa sutradan preko dodam ovaj crveni i sve to fiksiram OMILJENIM Seche Vite top coat-a koji sam kupila u Alexandar Cosmeticsu.
I noktiči mi polako ali sigurno jačaju (inače imala sam problema sa listanjem par noktiju).


3. Na kraju tu je i par sitnica: šnala koju mi je Jova kupila :*,  uzorke koje nam je poklonila divna Vanja iz Gerovitala, fenjal sapun (pre svega zbog mint kutije u kojoj se prodaje, a ima ga u Liliju) i prirodni Stevia zaslađivač (koji sam želela da probam, a bio je 2 + 1 besplatno)...


Da li ste vi bili na ovom Sajmu kozmetike?

Da li vam se dopadaju proizvodi koje sam kupila? 

Da li ste nešto od ovih proizvoda probali i šta mislite o njima...? 


Pišemo se u komentarima... :)

P.S. Pošaljimo bar još jedan SMS na 1003...


by Marina

5 comments:

  1. Ne mogu ti opisati kooliko se obradujem kad izbacis post! :) :) :) Drzim palceve da se vratis u stari ritam :) I naravno, da ubedis i Anju da uradi isto :) :)
    p.s. Videla sam te u nedelju u HM-u u Stadionu, i mnogo sam zelela da ti pridjem i pozdravim te, ali dok sam skupila hrabrost, izgubila sam te iz vida :)
    Ana

    ReplyDelete
  2. Divne fotke! ;) Zelim da probam ove Eveline lakice za jacanje noktiju! Od sad nam kuvam kafu BEZ secera, sa Steviom ;)
    p.s Moram da se zahvalim dragoj Ani na komentaru, volela bih da se jednog dana opet druzimo, videcemo sta mozemo da uradimo po tom pitanju... :)
    :****

    ReplyDelete
  3. Nice Page and Post. Still wait The update

    ReplyDelete
  4. potpisujem prvi komentar :)

    :*

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails